Вступ:

1. Велич Божественного народження:

1.1. Відкриття про Месію в Старому Заповіті

– Ісая 9:6 – Батько дозволяє Своєму вічно існуючому Сину народитися Дитиною.

– місце: Віфлеєм – Михея 5:2

– перед Ним прийде Посланець (Мал.3:1а, Іс.40:3-5).

– буде Пророком (Повт.18:15, Ів.1:21, 4:29, 6:14, Дії3:20-23, Ів.5:46, 8:28, 14:24).

Висновок:

  • Пророцтво говорить нам, що Месія посланий самим Богом
  • Пророцтво заздалегідь готує підґрунтя в народі для прийняття Месії
  • Пророцтво говорить, про велич служіння Христа (Лук 3:22)
  • Пророцтво говорить, що Христос помазаний самим Богом (Лук 3:22)

2. Унікальність Божественного народження

2.1. Втілення Сина Божого

Втілення – це не прийняття людиною божественної природи, а навпаки. Мих. 5:2

Важливо пам’ятати, що в втіленні Христос взяв на Себе:

  1. досконале людське тіло
  2. досконалу людську душу
  3. досконалий людський дух

Висновок:

  • Відношення обмеженого і нескінченного.
  • Статус Божества і Людини 100% (Він все рівно залишився Богом; Він не став менше ніж Бог).
  • Важливість Божественності Христа (Християнська віра основана на цьому).
  • Божественне об’явлення через натхнення (Якщо ми приймаємо непогрішність Біблії, тоді не повинно виникати проблем з прийняттям Божественності Христа).

2.2. Прояв сили Божої в природі народженого

– Божественність Христа – прийшла від Його Божественного Батька.

Він ніколи не був народжений (або створений); Він той, Хто прийшов від Отця, який вже був. Мтв.1:18,20

– Людська природа Христа – прийшла від земної матері

– Питання аспекту гріха в Його людській природі через Марію:

*  Його людська форма була така ж або подібна до першого Адама до падіння.

* Коли Дух Святий запліднив яйцеклітину Марії, людська природа була повністю освячена.

*  Він був плодом непорочності.

*  Лк.1:35 – “названий Сином Божим”.

*  Він не міг мати природи, яка була б заплямована гріхом.

–  Місця Писання, що підтверджують Його безгріховну природу:

*  Ів. 8:46 – Він заявив про Свою непорочність

* 1 Ів. 3:5; 1:8 – в Ньому немає гріха.

*  Євр. 4:15 – спокушуваний, але не спокушений

*  Євр. 7:26 – Святий, безгрішний, відділений від грішників і піднесений вище всіх небес.

Практичне значення для нас:

  • Народження Христа принесло радість в наше життя та мир (Лук 2:20)
  • Христос народився для всього людства (Лук 2:10); тому ми повинні зробити все, щоб цю радість пережили інші
  • Народження несе в собі місіологічний характер (Лук 2:30:31)
  • Як багато ми знаємо про Христа? (Лук 2:19)
  • Кому ми ще не розповіли про Христа?

Коментарі закриті